30 ian. 2012

Kȕrtos - cozonac secuesc

Nu am mai facut de multa vreme acesti cozonacei care noua, ne plac tare mult. Si cum nuci sparte nu am avut… mi-am zis ca or fi buni ei si cu cocos. Si pe cuvant J nu m-am inselat deloc !!!

Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/k%C8%95rtos-cozonac-secuesc/

46 de comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt tare gustosi.Eu am facut pe sticla de 1/2 litru.Te pup!

Laura spunea...

Ce bine arata !!! Super :)

Alina spunea...

N-am facut niciodata dar de mancat am tot mancat :D prin targuri sau cand mergem in Ardeal ;)
Odata si-oadata tot va trebui sa-l incerc... deja inghit in sec :D

Dana C spunea...

Ce pofta imi e!!!!! Un premiu te asteapta la mine pe blog, pupici!!!

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar, ma bucur ca-ti plac...pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Laura, multumesc draga mea.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Alina, draga mea te servesc eu cu mare drag...
pupicei

Lia Maria Grozi spunea...

Danuta draga mea te servesc cu mare drag si-ti multumesc mult pentru premiu ! vin sa-l ridic numaidecat.
pupici

Antonina spunea...

Eu nu am facut niciodata! Da-mi plac de mor!

Simona spunea...

Ce bunatate! De cate ori merg la munte imi cumpar macar unu! De facut nu am facut niciodata.. iar ai tai arata grozav! Pupici

Corina spunea...

Splendid arata! Foarte reusit e Lia! Pup

Laura spunea...

Pe blogul meu te asteapta un premiu pe care ti-l inmanez cu mare drag. Pupici !

Lia Maria Grozi spunea...

Simona draga mea, multumesc mult pentru aprecieri.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Corina draga, de data asta am fost si eu mult mai multumita de rezultat...
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc draga mea Laura, am sa-l ridic cu pacere. pupici

sara & Miki spunea...

Ce bine arata... Eu nu m-am incumetat sa-i fac, ca nu am nici forme. Felicitari, pup!

violette spunea...

Imi plac tare mult...Ti-au iesit grozav...pup!

Diana spunea...

imi plac foarte mult, musai sa ma pun pe adunat suluri din acestea! te pup Lia!

Mari spunea...

Am venit sa te felicit pentru retetele tale nemaipomenite si sa-ti ofer si eu un premiu. Vad ca fetele au fost mai harnice.

Lia Maria Grozi spunea...

Sara&Miki,va multumesc pentru aprecieri, ma bucur mult ca va plac...
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Violette, multumesc draga mea !
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Diana draga mea, iti doresc spor la adunat... :)acesta este pasul cel mai anevoios, dar odata stranse, le folosesti/refolosesti mult si bine:).
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Mari draga mea , esti asa draguta:"> iti multumesc pentru cuvintele frumoase si desigur pentru premiu !
pupici

Emily spunea...

superb ♥ ador colacii acestia, iar cu cocos cred ca sunt absolut deliciosi! Foarte faine si formele! Le-ai facut la comanda? sau ?
pupicei

Ioana V. spunea...

preferatii mei cand mergem pe undeva in concediu.Pup

Lia Maria Grozi spunea...

Emily iubita, ma bucur ca ti-au atras atentia colaceii facuti de mine...Formele sant facute de mine, sant din materiale reciclabile si totul despre ele. gasesti chiar in introducerea retetei.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

alinutzika draga mea, ma bucur ca-ti plac si ca m-ai vizitat.
pupici

Daniela Addario spunea...

N-am mincat niciodata, dar pozele spun totul... Pacat ca nu pot intinde mina, sa ma autoservesc... Pupici si multumesc de vizita ! Imi permit sa te trec in listuta mea la "dati in urmarire generala", in sensul bun, bineinteles !

Lia Maria Grozi spunea...

Daniela draga mea, bine ai venit in vizita! Ma bucura "popasul" tau la fel si prietenia ta. La cat mai multe vizite reciproce ! pupici

Gurmandino spunea...

Lia, arata super si, dupa cum am spus deja, ii voi incerca sigur. Am insa doua nelamuriri (se prea poate sa nu fi vazut eu in text): cam ce cantitate ti-a iesit din ingredientele date (ca sa stiu daca merg pe jumatate de cantitati sau nu) si la ce temperatura trebuie sa fie cuptorul. Multumesc :)

Lubita Iancu spunea...

Mmmm,ce bine arata si ce buni trebuie sa fie!!
pupici si o zi buna draga mea!

Lia Maria Grozi spunea...

Draga gurmandino, mi-au iesit 8 cilindri si le-am copt la foc mic(aragazul meu este clasic, foc mare/mic) nu stiu exact, dar cred 175-180*.Formele mele, au lungimea de 13cm si diametrul de 9cm. Depinde mult de grosimea aluatului(cand il intinzi)si bineinteles de lungimea si grosimea formelor(cilindrilor).Daca mai ai nelamuriri...sant aici.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Lubita, multumesc mult pentru aprecieri si eu te pup iubita !

Adela Zilahi spunea...

Yumy, ador kurtosul!!!! Am sa notez reteta ! Multumesc!! Pupicei si o zi minunata in continuare!

Lia Maria Grozi spunea...

Te pup Adeluta draga, sa-i faci si tu ca tare sant buni si nu e greu deloc.
O seara linistita !

Claudia Mic spunea...

Uaau!Ce bine arata!

pansy spunea...

m-am lamurit,ideea lui dia mar e bun,cu facutul pe sticla.am sa incerc,pentru ca baiatului meu,dar si nou ne plac.

pansy spunea...

adica ca nu le-ai rotit?

Lia Maria Grozi spunea...

Claudia Mic, bine ai venit in vizita !Multumesc pentru apreciere, pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Pansy draga mea, poti desigur sa-i faci si pe sticla, doar ca vor fi rulouri scurte...eu mi-am dorit sa-i reproduc si la gust si la aspect,cat mai aproape de original. Zic "cat mai aproape", deoarece, daca gustul este identic, aspectul nu este perfect, au o latura plata. Cu asta ti-am raspuns si la intrebare. Nu se rotesc deloc !

Timea spunea...

Ador Kurtos Kalacs-ul ! noi le ungem de obicei cu miere usor incalzita apoi le dam prin nuca sau nuca de cocos... Dar sunt delicioase oricum.

Lia Maria Grozi spunea...

Asa e Timea, cu miere, sant mai dulci si sant intradevar foarte buni ! doar ca eu am ales varianta care ne place noua mai mult...
pupici

Boabe de Cafea spunea...

Musai sa fac si eu! Tare faini ti-au iesit! Am niste nuci pe care o sa le sparg si le toc. Ma si vad mancand din ei! :)

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc de vizita boabe de cafea:-* si spor la "colacit":)!
pupici

Adina spunea...

Doamne cum arata ,sunt mai frumosi si sigur mai gustosi decat cei cumparati! Bravo !!!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adina ! si eu zic ca ai mei sant mai buni :))))
pupici