27 ian. 2012

Clǎtite bǎnǎtene

Mi s-a facut o pofta nebuna de niste clatite buneeeeeee, asa cum mancam numai la “Ana Lugojana”. Asa ca mi-am cumparat ingredientele ce-mi lipseau si am trecut la treaba. Au iesit niste clatite grozav de bune ! doriti si voi ?
Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/clatite-banatene/

20 de comentarii:

Nely spunea...

Mmmmmm, ce pofta mi-ai facut!!!!!!!! Delicioase!!!

Corina spunea...

Tare bune, am facut odata, ar trebui repetata :)

Ramona Alina spunea...

Mor dupã ele, bunica mea ne face tot timpul cand mergem acasa asa de bune...am sa mã servesc de la tine, sunt irezistibile:)

In bucatarie la Sidy spunea...

O nebunie clatitele astea !!!
Le-am facut si eu zilele astea dar s-au ...topit din farfurie.
Menaipomenit de gustoase...
Te tzuc Lia !

Laura spunea...

Mmm, arata tare bine si reteta este interesanta !!! Pupici !!! Merita incercate :)

Lia Maria Grozi spunea...

Nely draga mea, te astept la o portie... pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Corina, asa este...astea se cer repetate mereu hi,hi.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Ramonica draga cu cea mai mare placere...
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Sidy, nici la mine nu prea stau clatitele in farfurie...nu stiu cum se face dar tare repede se topesc hi,hi,.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Laura, daca nu le incerci, nu stii ce pierzi !
pupici

Lubita Iancu spunea...

Maaama ce bunatate ai facut;o reteta asemanatoare am si eu dar umplutura este cu nuca;sunt la fel de bune
pupici draga mea!

FLORY spunea...

Chiar as vrea tare mult o portie,n-am mancat niciodata asa ceva dar cu siguranta sunt tare bune!Pupici Lia!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Super delicioase!!!

Lia Maria Grozi spunea...

Lubita, eu nu am facut cu nuca, niciodata? Ai cumva reteta postata la tine ? as vrea sa incerc si versiunea asta...
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Flory draga ,crede-ma e suficient sa mananci o singura data...si te indragostesti pentru totdeauna de ele...hi,hi.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Aziz draga mea , te servesc cu mare drag !!!
pupici

Diana spunea...

minunate clatitele!!! draga Lia am un premiu daca iti face placere poti sa-l ridici de pe blogul meu...te pup!

Danutza spunea...

Vreau si eu o portie!! Nu le-am incercat pana acum dar cred ca sunt super delicioase dupa cum arata! Pupici!

strumfa bucatareste spunea...

asa fac si eu clatitele cu branza dulce, de fapt multa lume le face in acest fel si sunt atat de buneeeee, bui nu-i plac clatitele?:))
PS ma inscriu si eu pe blogul tau :)

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc draga mea, ca ai calcat pragul bucatariei mele, ma bucur ca mi te-ai alaturat si sper ca ne vom face vizite cat mai des.
pupici