16 oct. 2011

Fresh de rodie












Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/fresh-de-rodie/

14 comentarii:

Antonina spunea...

Ce licoare ai tu aici!!! nu plec pana nu iau o gurita!!

Marius Barbu spunea...

Foarte utila prezentarea rodiei de la inceput. Nu sunt un consumator obisnuit de rodii dar am devenit curios. Sucul e foarte fotogenic, are o culoare aparte.

Danutza spunea...

Delicios! Si noua ne place!

Adina spunea...

plin de vitamine,e sanatate pura! Semintele le poti usca si pot fi folosite in ceai.

Corina spunea...

Imi plac rodiile, asa ca vreau,vreau,vreau! :) Pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Antonina draga mea, te servesc cu mare drag, macar virtual ...
Pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Marius, iti recomand cu incredere sa incerci gustul acestui fruct miraculos !
O seara placuta!

Lia Maria Grozi spunea...

Danutza, ma bucur ca va place si voua.
Pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Adina, multumesc pt sfatul cu semintele...am sa incerc.
Pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Corina drga mea , te servesc cu mare drag...
Pupici.

✿France✿ spunea...

SUperbe vos photos je vais essayer de faire de même merci

Lia Maria Grozi spunea...

Merci de votre visite et pour votre appréciation! Heureux de vous connaître et d'attendre avec beaucoup d'amour dans ma cuisine.
Une merveilleuse journée! bisous

Anonim spunea...

pui semintele de rodie in blender dupa aia le storci prin sita ?? eu iara cand e sezonul, beau zilnic fresh de rodii dar pun semintele in storcatorul de fructe direct ... lol

Lia Maria Grozi spunea...

Da, eu asa procedez. Semintele de rodie in blender se sfarama si ele, ca sa indepartez bucatelele mai mari, care se simt la ingitit, trec compozitia printr-o sita fina. Cu storcator-ul de fructe nu am fost foarte multumita de rezultat... Fiecare procedeaza cum doreste, mie varianta aceasta mi se pare perfecta :)
Mult spor si inspiratie iti doresc !