19 oct. 2011

Ciocolata de casa cu fulgi din orez brun


E un dulce grozav de bun ! 
Va servesc cu mare drag si pe voi ! 

Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/ciocolata-de-casa-cu-fulgi-din-orez-brun/

24 de comentarii:

Corina spunea...

Foarte faina ideea, Lia! Imi place si cum arata sectiunea: delicioasa! Pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Fac si eu asa ca tine,dar nu am apucat sa postez.Asa ca stiu ca este delicioasa.Vin la tine pentru o bucatica mica.Te pup!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Corina pentru apreciere !
Te pupic, sa ai o seara frumoasa !

Lia Maria Grozi spunea...

De acord DiaMar ! te servesc cu drag...si cand se termina proviziile la mine, ne mutam la tine hi,hi,hi.
Pupici si o seara placuta, drga mea.

Antonina spunea...

O bucatica am luat si eu!! musai voi testa reteta!! 1 kg de zahar?? hmmm imi place dulceeee!!! ;) pup

Alina spunea...

Vaaaiiii!!! Ce buna trebuie sa fie!!!
Eu as manca ciocolata de dimineata pana seara si de seara pana dimineata. Iar pe aceea facuta acasa as manca-o si mai des :)))))

Lia Maria Grozi spunea...

Antonina, ma bucur ca te-ai servit hi,hi si sper ca atunci cand vei incerca reteta sa simti intradevar gustul si textura minunata al acestei ciocolate. Referitor la zahar...stiu ca initial pare mult, 1kg, dar sa stii ca nu este prea dulce si iasa si o cantitate substantiala, parerea mea. Eu am folosit o tava de 25/36cm pentru a optine bucati ca in imagine...
O zi minunata si pupici, draga mea!

Lia Maria Grozi spunea...

Alina draga mea, ma bucur ca-ti place si te servesc cu mare , mare drag, macar asa virtual !
Pupici si o zi minunata sa ai!

Bonjour spunea...

Ciocolata copilariei. Multumesc pentru ea. Ionela

Lia Maria Grozi spunea...

Cu mare drag Ionela...
Iti multumesc si eu pentru vizita !
Pupici si o seara linistita!

In bucatarie la Sidy spunea...

Doamne cate bunatati mai faci....
La tine trebuie sa intru doar cand sunt satula dar si atunci inghit in sec.
Bravo Lia, te tzuc !

Lia Maria Grozi spunea...

Sidy draga,imi pare rau ca nu santem mai aproape una de alta, ca nu ai mai inghiti in sec, te-as servi cu toata inima si cu tot dragul.Esti o draguta si o harnicuta si tu.
Pupici si o seara linistita !

Ioana V. spunea...

vai...ce deliciu grozav!!!

Marius Barbu spunea...

Arata foarte bine si cred ca voi reusi urmand pasii din fotografii. Mai ramane sa incerc... Imi place ciocolata lichida din vas si rezultatul final! Salutari!

Lia Maria Grozi spunea...

Alinutzika, mai am cateva bucatele...te servesc cu mare drag !
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Marius, spor la treaba si sant sigura ca o sa-ti placa si gustul minunat al acestor bucatele dulci...
O dupaameaza placuta!

sarah spunea...

imi place foarte mult ciocolata,si cea de casa chiar mi se pare mult mai buna.am sa incerc si varianta aceasta.week-end minunat!

Lia Maria Grozi spunea...

Sa incerci reteta Sarah, ti-o recomand cu mare drag, iasa o ciocolata tare gustoasa, nici prea tare nici prea moale. Am testat si eu mai multe retete...dar asta mi se pare ce-a mai buna !
Weekend placut si tie, draga mea!pupici

Diana spunea...

vai Lia ce mi-ai facut??? ador ciocolata cu orez expandat! chiar aveam de gand sa fac baton si uite ce idee faina mi-ai dat! o mica intrebare: orezul se ridica la suprafata?

Lia Maria Grozi spunea...

Diana draga mea ma bucur ca reteta este pe gustul tau si raspunsul la intrebarea ta...este da, orezul fiind usor, se ridica si formeaza acel strat de suprafata.
Pupici si o saptamana plina de realizari !

Diana spunea...

ok inteles...mersi!

Lia Maria Grozi spunea...

cu drag, Diana...
pupici

teosim spunea...

Fac si eu ciocolata de casa de multi ani.In principiu reteta este cam aceeasi dar...1 kg zahar este f.f.mult.este suficient 700-800 gr.Eu am pus nuca sau alune.Iar daca va iese mai molcuta,puneti ciocolata intre foi de napolitana si va iesi minunata.Si nu uitati,cand se lasa la rece pentru a se intari,portionati inainte,pentru a o taia mai usor si a nu se rupe inestetic.

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc pentru vizita si pentru sfaturi! Sant oricand bine venite si bine primite. Am sa tin cont de ele.
Un sfarsit de saptamana linistit, va doresc.