26 iul. 2012

Pandispan cu nectarine si caise

Parerea mea, cele mai bune prajituri sant cele cu fructe ! Imi plac, sant delicioase si desigur cele mai sanatoase ! mai ales cand le preparam in casa, cu oua de la pasari crescute la curte...ce zicet-ti ? serviti o bucatica ? :)




Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/pandispan-cu-nectarine-si-caise/








22 de comentarii:

Daniela Addario spunea...

Delicioasa si se vede dupa culoare ca e facuta prajiturica cu oua adevarate, asa imi place sa le spun... Abia astept sa plec in vacanta, sa aduc oua de la gainele rudelor... Si e adevarat, nu se compara prajiturile facute in casa care sint sanatoase si gustoase cu cele din comert (pline de conservanti)...Pupici !!!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Daniela de apreciere ! Ieri am venit de la mamicuta mea si mi-am adus oua "adevarate"...nu se compara cu cele cumparate...si nu ma refer la culoare...ma refer la gustul minunat si inconfundabil al prajiturilor!!!
O noapte linistita draga mea!

Gabriela spunea...

Ce galben si pufos a iesit! Tare bun!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Gariela !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Si mie imi plac ouale adevarate,sunt asa de frumoase la culoare.Se vede acest lucru si in prajitura ta delicioasa.
Te pup!

maria elena spunea...

Ce pufosenie aromata, Lia!

Carol spunea...

Prezenta si eu. Se cunoaste ca ai folosit oua de tara... asa da. Ti-a iesit la fel ca al soacrei mele... doar ca ea nu are blog :) Abia astept sa ne faca si noua o portie:)... Mie nu-mi creste asa frumos. O fi faina... aragazul...sau ma grabesc eu ?
Weekend frumos

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar multumesc ! si ma bucur ca-ti place prajiturica mea...
Sfarsit de saptamana placut !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Maria Elena !
Un sfarsit de saptamana relaxant !

Lia Maria Grozi spunea...

Carol draga mea, in primul rand iti multumesc pentru vizita si epreciere ! Cad despre fatul ca tie nu-ti creste asa frumos...nu fii dezamagita, adevarul este ca sant mai multi factori ce contribue la reusita unui pandispan: calitatea faini, temperatura ingredientelor la preparare, prospetimea oualor, incorporarea fainii in faza finala...Incet si cu timpul, sigur le vei invata si vei capata experienta pentru a fi tu insati, multumita de preparatul tau.
Un sfarsit de saptamana linistit !

Laura spunea...

Ce pufosenie, un deliciu !!!
Pupici :*

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Laura ! chiar asa si e...un deliciu hmmm.
O duminica placuta !

miremirc spunea...

Sunt de parerea ta ca sunt cele mai bune prajiturile cu fructe facute in casa :)

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Mirela ! ma bucur ca esti de aceiasi parere...
O saptamana cu mult spor !

Lubita Iancu spunea...

Ce buna,pufoasa si aromata!!
Nici vorba sa mai ai si pentru mine,asa-mi trebuie daca ajung tarziu!!!
pup si o zi buna!!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc draga mea Lubita !ai dreptate :) nu mai e...
O dupamasa racoroasa !

In bucatarie la Sidy spunea...

Si eu sunt de aceeasi parere: cele mai bune prajituri sunt cele cu fructe !!!! Mai ales acum vara !
Minunata ideea ta...
Te tzuc !

Haplea spunea...

Buna tare aceasta prajitura!!!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Sidy draga ! ma bucur ca iti place prajiturica mea :)
Duminica placuta !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc de vizita si apreciere, Haplea !
Duminica placuta !

Unknown spunea...

Ce frumos arata, o culoare superba!! Extrem de pufoasa si aromata!! Imi place mult!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc pentru vizita si pentru apreciere, drga Poliana ! Ma bucur mult ca-ti place...
O zi minunata !