15 iul. 2012

Clatite cu crema de branza si mure

Stiti deja ca m-am inscris si eu la “Clatidiada blogurilor culinare” organizat de site-ul Gateste sanatos.ro si m-am laudat aici ca am primit tigaia FISSLER, de care m-am bucurat! Era timpul sa-i fac proba si desigur sa scriu cateva impresii despre calitatea acestui produs. As incepe cu faptul ca aceasta tigaie se incinge foarte repede, este usoara, datorita manerului ergonomic, este usor de manevrat, coace uniform, sant necesari doar 2-3 stropi de ulei pt fiecare clatita, deci cu certitudine pot afirma ca este o tigaie de calitate ! Va recomand sa achizitionati cu toata increderea produsele FISSLER !













Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/clatite-cu-crema-de-branza-si-mure/

24 de comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

O mare bunatate si pregatit draga mea.Pup!

Adina spunea...

Felicitari pentru tigaie si clatite! Super,cu mure !

Eu am facut clatite cu ciocolata si crema Chantilly.:D

A dat blogarimea in clatiteeee !:))

Andreea spunea...

Vai Lia, ce bine arata! Asa racoroase cu menta aceea! Iar murele acelea acrisoare sunt o incantare! Ma inscrisesem si eu la concursul asta cu clatite, sper sa am si eu inspiratie ca tine :). Pup cu drag!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foooooooooooarte imbietoare clatitele.Pup!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Rocsy draga !ma bucur ca-ti plac clatitele mele :)))

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adina ! Felicitari si tie pt tigaie ! cat despre clatite ce ar fi sa facem schimb ? :)))
O saptamana minunata !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Andreea draga, ma bucur ca-ti sant pe plac si tie, clatitele mele:)! Sper sa primesti si tu tigaia...de-abea astept sa vad produsul tau finit:) sant sigura ca v-a fi ceva super bun ! la fel ca toate preparatele tale dealtfel :)
O saptamana cu mult spor si inspiratie din plin !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc DiaMar !

In bucatarie la Sidy spunea...

Ahaaaaaa...deci te-ai apucat de lucru....
Ma bucur ca e minunata tigaia, astept sa o primesc si eu .
Imi plac mult clatitele tale cu iaurt si mure.
Te tzuc cu drag si cand ai timp, te astept aici:
http://sidyskitchen.blogspot.ro/2012/07/06-08-iulie-2012-iv-mare-intalneala-de.html

Lia Maria Grozi spunea...

Te servesc cu drag si pe tine Sidy:)astept sa primesti tigaia sa treci si tu la treba...sa vin si eu in vizita:)))
O dupaameaza racoroasa !

Adela Zilahi spunea...

Arata grozav de bine! Felicitari pentru tigaie!!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adela !
O zi racoroasa si cu mult spor !

strumfa bucatareste spunea...

foarte apetisante clatitele si arata foarte bine

Lubita Iancu spunea...

Draga mea,am gustat din clatitele tale,sunt delicioase si te invit sa le gusti si tu pe ale mele;sunt la fel de apetisante
pup si o zi minunata!!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc "strumfa" draga, dar si sufle-ul tau e bestial !!!

Lia Maria Grozi spunea...

Lubita draga iti multumesc de vizita, am fost si eu pe la tine, m-am ospatat nu gluma...
O zi racoroasa !

Ioana V. spunea...

tare apetisante clatitele tale!

Carol spunea...

Ti-au iesit asa de bine. Am sa incerc si eu crema.
Sper sa mai gasesc si eu mure la socri.
Weekend placut!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Alinutzika !

Lia Maria Grozi spunea...

Carol, daca nu mai gasesti mure proaspete, nu e nici o tragedie...santde cumparat:)gata congelate si foarte bune! defapt si cele pe care le-am folosit eu, au fost congelate.
Weekend placut si relaxant si tie !

Tina Ina Valley Valley spunea...

Minunate clatitele tale,iar tigaia este minunata...Te-am votat cu drag in concursul gatestesanatos... Daca mai ai vreun vot si pentru mine... Budinca de clatite cu branza la cuptor Valentina Ionita
Pupici si multa bafta

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Valentina ! si eu te-am votat draga mea, si budinca facuta de tine este delicioasa, imi place!
Multa bafta !

Unknown spunea...

Vaiii, ce bine arata!!! Si am o pofta de clatite de cateva zile incoace :D

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Poliana ! poate te inspiri...daca tot ai pofta de clatite:))))Spor la gatit si pofta mare !