23 iun. 2012

Prajitura turnata, cu branza dulce si visine


Atat de aromata, pufoasa si delicioasa hmmmm. Cu ocazia asta mi-am incercat tava de la Delimano, (pe care am castigat-o) este excelenta ! cred ca pozele spun mai mult decat as putea spune eu in cuvinte, despre calitatea acestor vase…Nu pot decat sa vi le recomand cu toata increderea, merita toti banii, sant grozave! Eu ma-m indragostit de ele, hi,hi.
Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/prajitura-turnata-cu-branza-dulce-si-visine/

20 de comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

Foarte foarte buna!Pup!

Lia Maria Grozi spunea...

Primul sosit:) este servit cu portie dubla hi,hi..
pupici draga Rocsut !

Mirela spunea...

Arata gozav Lia,tavile sunt minunate iar prajitura de nota 20 cu plus .

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Mirela draga !
pupici

Cristina spunea...

Minunata si delicioasa aceasta prajitura!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Cristina draga !
pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nu are cum sa nu fie buna,arata super.Pup!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc DiaMar !
Pup si eu cu drag...

Unknown spunea...

Musai trebuie incercata reteta asta,e grozava,pup Lia scumpa

Lia Maria Grozi spunea...

Pup Nadina draga, sa o incerci... ca este usor de facut iar rezultatul este grozav :)

Buburuza Bubu spunea...

Foarte apetisanta!

Gabriela spunea...

Visine si branza dulce, tare buna trebuie sa fie prajitura! Si arata tare frumos cu zaharul acela presarat pe deasupra!!!

In bucatarie la Sidy spunea...

O minunatie de prajitura.....Cum eu sunt fan prajituri cu fructe, asta imi place foarte mult.
Acum cand scriu aceste randuri, voi sunteti la Roma, asa-i ???
Distractie placuta !
Te tzuc !

Lia Maria Grozi spunea...

Buburuza Bubu,ma bucur ca-ti place prajiturica mea :)
Multumesc de vizita si te mai astept cu drag !

Lia Maria Grozi spunea...

Sidy draga te-as servi cu tot dragul daca ai fi mai aproape de mine...iti multumesc pentru apreciere !
Ai dreptate :) eram la Roma cand "m-ai vizitatat" :) A fost asa de frumos si asa de bine in compania celorlalte finaliste Delimano...am legat prietenii, am ras ne-am distrat, a fost minunat !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Gabriela draga !

Lubita Iancu spunea...

Pe caldura asta numai prajituri cu fructe as manca dar facute de alta cineva;a ta arata minunat!!!
pup si o duminica placuta!!

Adina spunea...

Te invidiez si te felicit,norocoaso!:)

Prajiturica, ca si celelalte preparate,este de nota maxima !:)

Lia Maria Grozi spunea...

Lubita draga, te astept :) si te servesc cu drag oricand...
Te imbratisez si-ti doresc o zi racoroasa !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adina, esti o draguta:) ca de obicei...
O zi minunata-ti doresc !