28 mai 2012

Dulceata naturala de ghimbir

Pe langa calitatile terapeutice excelente…este foarte gustoasa la prepararea dulciurilor, atat sub forma solida cat si sub forma lichida.

Reteta aici : http://www.liavagateste.ro/dulceata-naturala-de-ghimbir/

22 de comentarii:

Danutza spunea...

Imi place tare mult aroma ghimbirului!

Lia Maria Grozi spunea...

Si eu sant fan ghimbir:))) pana nu de mult, l-am folosit doar la fripturi,dar am descoperit si dulciuri minunate cu el, asa m-am decis sa mi-l prepar in casa.
pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

As vrea si eu sa gust dulceata ta.Are o culoare tare frumoasa.
Te pup!

Gabriela spunea...

Interesanta dulceata ta, n-am mai mancat. Lia, ajutor! Vreau sa-ti trimit un premiu de lovely blog, dar am nevoie de un link catre blogul tau.

Adina spunea...

Nici nu am gustat bine siropul si a venit dulceata !
Bravo madam ! :)

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar, cu mare drag te servesc...are un gust dulce, picant, intepator, foarte puternic, dar bun :)
pupici

Lia Maria Grozi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adina! am promis ca urmeaza si minunatia asta...m-am tinut de cuvant:)
pupici

Laura spunea...

Uauuu...este un deliciu si arata tare bine !
Pupici !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Laura draga, pupici !

Lubita Iancu spunea...

Draga mea,tu ma faci praf cu atatea bunatati de care eu nici nu am auzit;bravo,te pup si weekend minunat!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Lubita ! weecken-ul si urmatoarea saptamana vor fi cu siguranta placute:) sant in Anglia, e foarte frumos si foarte bine!!!!!
pupici

Gabriela spunea...

Premiu de ridicat: http://gabinaum.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award.html, cu mare drag!

Adina spunea...

Madam, va apreciez si va premiez cu un premiu virtual.
Va asteapta la mine pe blog !:)
Pupici !

maria elena spunea...

Inedita pt mine aceasta reteta!
Ai un premiu la mine, te astept cu drag sa*l iei.

Roxana spunea...

Foarte bun ghimbirul, dar in combinatia asta nu l-am mai incercat! :)
Cred ca o sa pregatesc si eu, macar un borcan! Multumesc pentru idee!

In bucatarie la Sidy spunea...

Waw ce bunatateeeeeeeee......
Un premiu te asteapta la mine pe blog, pe care ti-l ofer din tot sufletul.
Te tzuc cu drag !

VIVIANA spunea...

Super tare si de incercat, cat de curand!

Janet spunea...

Sigur place ghimbirul la toata familia,ca prea ai pregatit multe din el!
Este pentru prima data cand vad dulceata de ghimbir!
O zi minunata!

Lia Maria Grozi spunea...

Gabriela, Adina, Maria Elena,Sidy va multumesc pentru premiu si va imbratisez cu drag !
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Viviana draga daca-ti place gustul acestei plante, vei descoperi in acest preparat o minunata aroma dulce, picanta si deosebit de delicioasa...sper sa incerci reteta si dupa aceia, m-as bucura sa-mi impartasesti impresiile tale.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Janet draga mea, ai perfecta dreptate:) ne place tuturor ghimbirul, este si foarte sanatos si tocmai de aceia am incercat cat mai multe retete si forme in care putem sa savuram aroma si gustul unic si minunat...
Poate incerci si tu? eu cred ca merita si mai ales ca nu vei regreta:) zic eu...
pupici