10 dec. 2012

Concentrat de legume - "vegheta" facuta in casa

In fiecare toamna, imi pregatesc acest amestec, cu zarzavaturi proaspete, culese din gradina si toata iarna folosesc la prepararea mancaruri-lor aceste delicioase bucatele de vegheta, naturale si sanatoase fara aditivi, conservanti si alte E-uri.
 

reteta aici : http://www.liavagateste.ro/concentrat-de-legume-vegheta-facuta-in-casa/




20 de comentarii:

Cristina spunea...

Super! Si eu am facut in toamna si mai am si acum destul de mult. Am renuntat de atunci la delikat.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este intr-adevar foarte buna si naturala aceasta vegeta.Si eu imi pregatesc in casa.Pup!

Sidy spunea...

Ce minunatie !!!
Si cata migala !
Excelent arata, bravo tie !
Eu nu am atata rabdare....le fac conservate in sare....
Te tzuc cu mult drag !

Lia Maria Grozi spunea...

Ma bucur sa aud ca ti le prepari si tu Cristina, asta inseamna ca si tu gatesti sanatos:)
O dupaameaza calduroasa !

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar, tare mult ma bucur ca si tu ti le prepari in casa :)
O seara placuta !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Sidy draga, pentru apreciere! Esti o draguta ca intotdeauna<3.
Si eu te imbratisez cu drag !

Unknown spunea...

Ce idee buna, merita pusa in practica!

Anonim spunea...

Wooow, ce ingenioasa esti, felicitaaari!
Te pup!

Adina spunea...

Sunteti o gospodina desavarsita!
Va aplaud;)

Lia Maria Grozi spunea...

Paula draga, pot sa-ti spun ca sant deja 5 ani de cand fac aceasta reteta si de cand nu-mi lipsesc din congelator aceste "cuburi magice". Incearca si tu, cu siguranta vei fi multumita de rezultat<3
O zi frumoasa !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Angela draga !
Te imbratisez si-ti doresc o zi cu soare !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adina <3 !
O zi frumoasa !

Buburuza Bubu spunea...

Minunata Idee!!!

Rochii lungi spunea...

Super idee! cuburi magice! Formele pentru cuburi se gasesc in comert? ca ma bate gandul sa incerc si eu reteta ta :)

Lia Maria Grozi spunea...

Ma bucur ca-ti place reteta si poate o incerci si tu... draga mea Buburuza Bubu.
O seara placuta !

Lia Maria Grozi spunea...

Rochii lungi, multumesc pentru vizita si ma bucur ca-ti plac aceste cuburi magice, chiar se pot numi asa!Formele pe care le folosesc eu, din pacate nu se gasesc in comert, dar poti folosi forme pentru cuburi de gheata, sau forme de silicon pentru bomboane, fii creativa si vei gasi cu siguranta solutii:).
Mult spor si bafta in tot ceea ce faci !
O seara frumoasa !

Emily spunea...

super ideea cu pusul in cuburi! eu le lasam asa, in pungute resigilabile!
te imbratisez cu drag! :*

Lia Maria Grozi spunea...

Te imbratisez cu drag si eu, draga Emily <3.

cremona spunea...

buna ziua.in urma cu un an in cautare de o reteta am dat din gresala si de aceste cubulete care mi-au placut foarte mult si am zis sa le incerc,dar nu am reusit nici pana in ziua de azi.acum sunt hotarata sa o incerc ,dar am o nelamurire ardei sau gogosar de ce nu se gasesc in reteta?credeti ca as putea pune 1kg de exemplu? am vizitat si alte retete si trebuie sa recunosc ca sunteti o bucatareasa desavarsita.multumesc si spor la bucatarit!

Lia Maria Grozi spunea...

Buna ziua cremosa, aceste cubulete sunt ideale pentru supe, cu un adaus de ardei sau gogosari gustul se schimba si astfel supele , sar din schema ! cu ardei, le poti folosi doar pt ciorbe, tocanite, sosuri etc.
Sper ca ti-am raspuns si ai inteles...
Mult spor la preparat !