7 oct. 2012

Dulceata aromata din ceapa rosie




Foarte gustoasa, aromata, servita impreuna cu fripturi, cartofi sau legume fierte, este un deliciu cu totul aparte !
Noua ne place foarte mult si tocmai de aceia am pregatit o cantitate consistenta Jsa ne ajunga toata iarna J.
Inscriu aceasta reteta in concursul lansat de Teo , cu ocazia implinirii a 5 anisori de blogerit si a site-ului afaf , ce ne incanta gustururi-le cu diversele mirodenii si condimente minunate.



Reteta aici :http://www.liavagateste.ro/dulceata-aromata-din-ceapa-rosie/

14 comentarii:

Laura spunea...

Uaaaauuu, arata super !
Nu a mancat niciodata, poate imi trimiti un borcan virtual :)
Pup !

Lia Maria Grozi spunea...

Cu mare drag Laura, cum sa nu:)
Multumesc de vizita si apreciere !
O seara frumoasa !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nu am mancat niciodata,mi-ar placea sa incerc.Pup!

Unknown spunea...

Un deliciu, n-am mancat dar am azuit de la multa lume ca e tare buna!

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar, chiar merita sa incerci:) este ceva aparte, foarte delicat, aromat si bun:)
O saptamana plina de realizari draga mea!

Lia Maria Grozi spunea...

Paula draga, trebue musai sa incerci si numai atunci vei realiza defapt cum e:)Pana atunci serveste virtual de la mine, cu tot dragul:)
O saptamana frumoasa si tie!

pansy spunea...

Stiu cat e de buna,pentru ca si eu fac,nu in cantitati asa mari insa.Incearc-o si peste tartine cu pate de ficat,chiar daca nu este foie gras.

Lia Maria Grozi spunea...

Bine ai revenit draga Pansy, si multumesc pentru idee...am sa incerc si cu pate!
O zi frumoasa !

Anonim spunea...

Supeeeer, chiar azi o intrebam pe Mitinita daca a facut vreodata dulceata de ceapa rosie :P
Ma bucur f mult ca am dat peste reteta ta si saptamana viitoare ma oun pe treaba ;)
Te pup si bafta la concurs!

Lia Maria Grozi spunea...

Ma bucur si eu Angi draga, ca-ti pot fi de ajutor...ca sursa de inspiratie, desigur:) si astept cu nerabdare rezultatul tau:)si impresiile...
O seara frumoasa!

Adina spunea...

Doamne,cate dulceturi exotice si minunate ai facut!

Lia Maria Grozi spunea...

Asa e Adina, anul acesta m-am "jucat" cu delicii exotice...si sincer iti spun ca sant foarte multumita de rezultate!

Gradinahobby spunea...

Mai,cum ma pui tu iar la treaba,tocmai zisesem ca sunt pe final cu borcanitul si tu mai imi vii cu minunatia asta,trebuie sa o fac musai.
Oricum este buna si pentru ochi,asa se spala ochii de toxine.
Si eu imi fac amestec de mirodenii,dar pun cam din toate,este grozav,ce nu am pus si trebuie,nucusoara si anasonul.
Succes la concurs si in tot ceea ce faci!

Lia Maria Grozi spunea...

Spor la treaba Mihaela! ma bucur ca te-ai hotarat sa incerci grozavia asta...
Ps:atentie la amestec-ul de condimente, nucsoara si anasonul sant foarte parfumate,sa adaugi cantitate mai mica:)
Succes si astept cu ne-rabdare impresii<3