20 apr. 2012

Ciocolata de casa cu aroma de portocala


Bombonele dulci si aromate cu iz de portocale yumi,yumi, nu ma mai satur de ele...
Reteta aici :http://www.liavagateste.ro/ciocolata-de-casa-cu-aroma-de-portocala/

20 de comentarii:

Gabriela spunea...

Ce frumos arata asa puse in forme! Si ma gandesc ca sunt si gustoase!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Gabriela ! sant aromate si tare bune...
Weeckend placut draga mea !

Ramona Alina spunea...

Trimite-mi si mie câteva, te tzuc:)

Ioana V. spunea...

o minunatie dulce!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce bunatate aici la tine."Fur"si eu una.Te pup!

In bucatarie la Sidy spunea...

Astea cu siguranta ca imi vor place si mie ca sunt fara cacao....
Duminica relaxanta sa ai.
Te tzuc !

Alexandrina spunea...

Vreau si eu vreo doua (macar) :)
Duminica frumoasa!

Lia Maria Grozi spunea...

Cu mare drag, Ramona...si eu te pup.

Lia Maria Grozi spunea...

Alinutzika, multumesc draga mea pt apreciere !
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar, te servesc cu drag...
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Sidy draga si mie imi place mult ciocolata alba, tocmai din acest motiv am incercat aceasta combinatie...si cu siguranta am s-o mai repet.
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Alexandrina draga, cu mare drag cate doresti...
pupici

Carol spunea...

Ce super ti-au iesit. N-as refuza una. Si ce forme dragute. Si eu sunt fan forme din silicon... foarte practice.

Anonim spunea...

Prea dulce merge mai putin zahar

Anonim spunea...

Numi place cu gust de portocala trebuie neaparat

Anonim spunea...

Margarina merge

Anonim spunea...

Va rog raspundeti la mesajele ce le-am lasat scuze de deranj

Lia Maria Grozi spunea...

Buna ziua draga Anonim, imi cer scuze ca nu am reusit sa-ti raspund mai repede, dar am fost plecata intr-o scurta vacanta. Acesta a fost motivul intarzaierii...
Am sa-ti raspund la intrebari:
1) Da, poti sa reduci cantitatea de zahar pana la 300g.
2) Poti sa prepari ciocolata fara aroma de portocala si pui in loc 2 lingurite extract de vanilie sau 1 fiola esenta vanilie din comert (recomand de la Dr. Oetker)
3) Untul poate fi inlocuit cu margarina Rama sau margarina Unirea pt crema.
Daca mai ai si alte intrebari, iti raspund cu placere.
Spor la preparat si pofta la mancat !
Duminica placuta !

Anonim spunea...

Am facut cu 200 gr zahar multumesc pt explicati ii superba

Lia Maria Grozi spunea...

Sa va fie de bine !
Ma bucur ca ai revenit cu feedbak :)
O saptamana reusita !