23 mar. 2012

Wok de pui si legume cu arome asiatice

Fericita nevoie mare de noua mea tigaie wok, castigata de la Delimano, dornica de testare, m-am pus aseara si am incropit un meniu, asa, cu ce ave-am prin frigider si camara. 
Ce-i drept e drept, super tigaia ! eu sant foarte multumita de ea: putin ulei, prajeste rapid, nu se lipeste nimic de ea si se spala foarte, foarte usor! Ce mi-as putea dori mai mult ? 
Cat despre mancarica ce am facut-o intr-un timp foarte scurt…pot doar sa v-o recomand cu tot sufletul, sigur nu veti regreta, iar gustul este de acolo de la mama lui din Asia, (parerea mea :)) picant si aromat…yumi,yumi. 


Reteta aici :  http://www.liavagateste.ro/wok-de-pui-si-legume-cu-arome-asiatice/

14 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Apetisanta papica aceea.Pup!

Simona spunea...

Arata absolut delicios!!!

Mirela spunea...

Arata exceptional si nu imi pot decat imagina gustul puului cu ghimbir si legumele acelea delicioase .Sigur a fost o nebunie intr-o farfurie !!!!!!!!!

Lia Maria Grozi spunea...

DiaMar, multumesc !

Lia Maria Grozi spunea...

Simona,sa stii ca a fost "o nebunie" tare buna!
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Mirela, da ce miros...prin toata bucataria cand s-a calit ghimbirul+usturoiul...nu-ti mai zic...
pupici

Gabriela spunea...

Foarte gustos si rapid!

Laura spunea...

Vai ce bine arata !!! Super papa :)))

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Gabriela ! ai perfecta dreptate...
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Laura multumesc ! pozele nu sant prea reusite, preparatul l-am facut seara si lipsa de lumina naturala, se vede.
pupici

Liana10 spunea...

De nerefuzat! Vin si eu la o portie ;-)

Lia Maria Grozi spunea...

Te servesc cu drag, Liana...
pupici

Adina spunea...

Bun si asta ! Numai bunaciuni gasesti pe blogul asta !
Pe care sa le faci mai intai !:)

O zi faina !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Adina! ma bucur ca-ti place ce gatesc si daca tot sant multe si sant bune:)macar ai de unde alege...
pupici