21 sept. 2011

Vinete pane, cu urda si ardei gras pt Concurs -"Cutitele ceramice ne usureaza munca"


Mi-ar place sa detin setul de cutite, pus la bataie de sponsorul  PentruAcasa.com pe site-ul,  http://www.bucatareselevesele.ro/2011/09/concurs-cutitele-ceramice-ne-usureaza.html
asa ca ma inscriu si eu cu o reteta  http://sindy.blog.gustos.ro/2010/08/04/vinete-pane-cu-urda-si-ardei-gras/ (publicata pe celalalt blog al meu).
Este o reteta foarte gustoasa, care sper sa va placa !
si o sectiune !
 Pofta buna!
Nu am castigat cutitele, dar zic eu am obtinut note bune !
http://www.bucatareselevesele.ro/2011/10/castigator-concurs-cutitele-ceramice-ne.html

19 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Parca este tort,la cum arata.Te pup!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc DiaMar, un "tortulet" mic si foarte, foarte gustos !
Pupici.

Adela Zilahi spunea...

Arata tare bine si cu siguranta este tare bun! Succes la concurs! Pupicei!

Lia Maria Grozi spunea...

Adela draga mea, iti multumesc pentru apreciere si multumesc pentru urare.
O seara frumoasa!

sarah spunea...

imi plac mult vinetele si cred ca-i o reteta minunata.mult succes la concurs!

Betty spunea...

Lia, arata super! Am vazut cateva retete care contin vinete gatite din 1 septembrie incoace. Nu ai vreasa participi cu ele la provocarea lunii ? http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/

TeoBucatar spunea...

Prezentare excelenta!Succes!

Lia Maria Grozi spunea...

Sarah, multumesc pt urari si ma bucur ca-ti place reteta prezentata de mine!
Pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Betty, bine ai venit in bucataria mea! Multumesc pentru apreciere si pentru invitatia de a participa la provocare... sa-r putea sa raspund afirmativ, cel putin mi-as dori daca timpul imi va permite.
Pupici si ne auzim.

Lia Maria Grozi spunea...

Teo draga mea, iti multumesc pentru apreciere.
O seara placuta!

In bucatarie la Sidy spunea...

La mine pe blog aparea ca ai facut gogosari umpluti cu struguri si cand colo...dau de alta bunaciuneeeeeeeee....
Minunat !
te tzuc si ...BAFTA la concurs !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc draga Sidy, adevarul este ca ma tot chinui sa postez reteta cu gogosari...si nu stiu de ce nu-mi apare textul ci doar chenare pline albe? am sa incerc si mai tarziu...
pupici

Corina spunea...

Minunate! Succes Lia! Puuuuup

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc draga Cora !
Pupici.

mandala spunea...

arata foarte bine ,am si eu un sndwich asemanator cu reteta ta, succes la concurs !

Diana spunea...

succes la concurs draga Lia!...la prima vedere si eu am crezut ca e ceva dulce! arata foarte bine!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc mult de tot draga Diana !
pupici

Marius Barbu spunea...

O adevarata prajitura cu vinete, foarte interesanta!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc mult, Marius !
Duminica placuta!