8 iun. 2011

Bezele cu gem de capsuni si menta



Reteta AICI

9 comentarii:

Dya spunea...

Cat de mult imi plac! Sunt minunate!!!!

Lia Maria Grozi spunea...

Te servesc cu mare drag, Dya...macar virtual daca altfel nu pot.
Pupici !

Cristina spunea...

Foarte bune! Imi plac la nebunie.

Lia Maria Grozi spunea...

Cristina draga mea,te servesc virtual, cu mare drag...
Pupici !

Danutza spunea...

Arata extraordinar de bine! yum yum! Pupici!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Danutza, pupici !

Mari spunea...

Mi-am facut putin timp sa trec pe aici.
Cautam dulceata de capsuni.
Unde e ?
Despre bezele ti-am spus ca arata nemaipomenit!

Mari spunea...

Pupici multi, frumoaso!
Unde e dulceata de capsuni?

Lia Maria Grozi spunea...

Mari, draga mea, multumesc in primul rand pentru vizita si in al doilea rand pt cuvintele frumoase...
Imediat, am sa-mi fac timp si am sa vin, sa va servesc si cu dulceta.
Pupici !