11 mar. 2011

Tortulet cu capsuni


Reteta  AICI





14 comentarii:

Alina spunea...

Arata tare bine!
M-am servit si eu cu un coltzisor ;P

Un sfarsit de saptamana insorit!
Alina

Lia Maria Grozi spunea...

Sa-ti fie de bine ! si sper ca ti-a placut...
La fel si tie draga mea, un weekend cu mult soare ! Pupici.

maria mihalache spunea...

Foarte frumos.

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc frumos draga Medi. Pupici sio duminica frumoasa!

In bucatarie la Sidy spunea...

ce poate fi mai bun decat un tort cu capsuni si frisca ? Pentru mine este exceptional.....
Gust si eu un pic !

Lia Maria Grozi spunea...

Sidy, draga cata dreptate ai hi,hi,hi...Ce zici e bun?

Adina spunea...

deci aici inca nu l-am laudat!! e super!

Mari spunea...

Vreau si eu! Mai ai?

Lia Maria Grozi spunea...

Mari, adavarul este ca nu mai am hi,hi,hi, dar la cat de rapid se face...vin-o tu la mine si-l execut imediat...
Pupici si o zi frumosa sa ai.

Lia Maria Grozi spunea...

Adinuta draga...multumesc !
Pupici si o zi faina si tie.

Laancuta spunea...

Un premiu te asteapta la mine pe blog. Pupici!

Mari spunea...

Pentru ca esti o draguta si vrei sa faci pentru mine un tortulet, eu te premiez.
Pe blogul meu te asteapta mai multe premii frumoase.
Te pupic!

Lia Maria Grozi spunea...

Ancuta, multumesc mult de tot...vin imediat dupa el hi,hi,hi.
Pupici.

Lia Maria Grozi spunea...

Mari, multumesc draga mea, promit sa vin dupa ele.
Pupici.