25 feb. 2011

Aperitiv cu sfecla rosie si branza

Reteta AICI




4 comentarii:

Alina spunea...

Eu folosesc sfecla rosie si spanacul in locul colorantilor sintetici.
Am sa fac si acest aperitiv cu atat mai mult cu cat apreciez ca l-ai folosit de Dragobete si mai ales ca nu a fost inimoara dulce :)
Are o culoare minunata!

O zi buna!

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc Alina,pentru apreciere...asa este, de Dragobete, vroiam ceva natural, bun si sa nu fie neaparat dulce...
O zi buna draga mea, si tie !

Mari spunea...

Am reusit, in sfarsit sa-ti trec blogul in lista mea cu blogurile pe care le urmaresc.
Sa nu te superi daca nu o sa trec prea des.
Mi-a placut cum arata rulada asta.
Fac si eu, dar cu spanac si branza.
Cu prima ocazie o fac si pe asta.
Te pupic!
Imi place blogul!

Lia Maria Grozi spunea...

Mari draga, multumesc pentru vizita...ma bucur ca-ti place aici, pe noul meu blog si te mai astept cu drag. Pupici.